1 1:

Adsız dedi ki...

mezuniyet töreninde okulun en yüksek mertebeslndeki müdüresinin konuşması; ey yüce dehalar..!!! sizleri bu okula ben almadım,kiminiz yaptıklarınız, kiminiz tercihlerlniz,klminizde lstemeyerek (yanlış terclh) ile bu okula girdiniz.kısaca siz istedlniz,ben aldım.okudunuz ve anlamaya çalıştınız.sonucunda lse kiminlz bu okuldan yüksek notlarla geçerken klminizde kaldınız, geçemediniz ve glttiniz.. fakat aldığınız bu dlplomalar slze hayatta fazlası ile katkı sağlayacaktır buna emin olun. çok uzun konuşmayacağım,hava sıcak ve sizleri bunaltmak lstemiyorum.. bu diplomalar size, hiç değil tek olduğunuzu hatırlatacaktır.. ''tek olmak'' unutmayın ltf. ne zaman hayat denen oyunda çift olmak gibi bir ikileme düşerseniz işte o zaman aldığınız bu diplomaları hatırlayın, geçen güzel dehalık günlerinizi ve tek'liğinizi.. hepinizin beyinlerlni gıdıklıyor, gıdınıza öpücükler konduruyorum.. okul müdüresi İF